söndag 25 december 2011

Höjden av min bloggkarriär hittills

Jag följer ganska många bloggar. Ett fåtal av dem följer jag i det närmaste slaviskt och nagelfar alla inlägg. Lite nördigt kanske, men sån är jag. En av mina favoritbloggar är Karins Konstgrepp. (det är visserligen inte efter denna Karin min dotter fått ett av sina namn, men man kan ju alltid efterkonstruera...)

Gissa om jag blev stolt så jag nästan grät när HON hade länkat till min lilla blogg. Galet! Ännu galnare är att jag inte läste det själv utan en kompis fick göra mig uppmärksam på det. Hur gick det till? Jag som alltid läser inläggen med förstoringsglas typ. Jag skäms så jag nästan dör men är ändå glad så klart!

Tack Karin för länken och tack Christine för att du ryckte mig ur min julbubbla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...