onsdag 27 juni 2012

Följ med mig!

Hej kära bloggläsare. Jag har under en tid mäktat med tre bloggar, två barn, en man, ett liv i övrigt, några projekt och massor med annat. Jag har haft ständigt dåligt bloggsamvete och känner att jag vill att bloggarna ska vara bra och levande och därför kommer jag sätta denna blogg i vila på obestämd tid.

Jag kommer självklart fortsätta blogga själv på http://hosroos.blogspot.com och den kommer dessutom bli lite bredare och få in lite av de perspektiv jag haft på denna blogg. Förhoppningsvis blir den mer levande i och med detta. Jag kommer också fortsätta blogga på http://tvagronaskona.blogspot.com tillsammans med Emma där miljötänk och kul tänk står i fokus och går hand i hand.

Jag kommer fortfarande att blogga om allt jag gjort på Josefinfint men gör det på de andra bloggarna, så egentligen är det inte så mycket som går förlorat. Jag vinner bara lite tid och kan lägga energin på dessa två bloggar jag har kvar.

Jag vill verkligen att du fortsätter läsa mina bloggar så följ med mig till de andra adresserna. Gilla gärna sidorna på facebook också och följ dem på bloglovin.

Tack för att du läser min blogg. Vi ses numera här och här!
Det här är inte slutet, det är början på något spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...