söndag 18 december 2011

Halvhårt

Jag vet inte hur många gånger jag på förhand bestämt mig för att spara till långt hår men ändrat mig när jag tittat på snygga korta frisyrer i katalogerna hos frissan. Denna gång beställde jag dock en rak page av min frisör. Däremot gjorde vi lite experiment med luggen.


Den blev kort...



eller halvlång kan man säga


Det är tydligen så här man ska se ut 2012, så varför inte vara först i byn. Min frisör kom som vanligt med roliga idéer. Denna gång med en annorlunda men modern lugg och hon vet att jag inte sen att nappa på hennes idéer. Vad skönt det är när man vågar lita fullt på den som håller i saxen. Ångrar jag mig kan jag alltid jämna till den, men jag är supernöjd. Tack Anna för att du är så bäst!

1 kommentar:

  1. Ha, vad söt du är! Det är så kul att få göra nya saker på dej som vågar och passar i det mesta!! Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...