söndag 22 maj 2011

Sköna söndag

Idag har det varit en riktig supersöndag. Vi har visserligen farit från det ena stället till det andra, men det har bara varit trevligt. Vad kan man önska mer av en söndag än att umgås med folk man gillar?

Vi började dagen med gudstjänst i vanlig ordning, eller nästan i alla fall. Idag var det barnvälsignelse av två fantastiskt fina barn som vi känner och jag fick hjälpa till på mitt sätt genom att spela och sjunga. Jag känner mig så klart enormt hedrad över det uppdraget och hoppas att familjen är nöjd.

Dagen har även bjudit på så mycket mat så jag gott och väl kunnat spricka. Först kyrkkaffe direkt följt av pizza i vår trädgård med superfina vänner. Sedan iväg på barnvälsignelsefika i världsklass och sedan bönegrupp med ostbricka. Det ni! Kvällen avslutades hemma hos min syster med kvällsmacka. Mums! Vissa dagar är helt enkelt bättre än andra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...