söndag 29 maj 2011

Effektiva dagar

Idag har vi verkligen fått mycket gjort. Vi började dagen med mors dag-firande med mina föräldrar och min syster. Sedan på eftermiddagen fick jag och Kristian ett ryck då vi tog tag i mycket av det som inte blivit gjort. Bland annat så:

- Möblerade jag om i Milles rum
- Sorterade och städade Kristian i verktygslådan (det behövdes, så mycket som vi rotar runt i den)
- Satte jag upp massa tavlor i Milles rum och fixade i hyllorna.
- Sydde Kristian en gardinkappa att hänga i samma rum.

Det har alltså hänt en del i barnrummet denna dag och mer ska det bli. Bilder publiceras säkert inom kort. Nu är jag helt slut efter att ha njutit av kvällsfika framför teven. Nu väntar sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...