söndag 1 maj 2011

Gårdagens loppisfynd!

Igår var jag i vanlig ordning och fyndade på Hjulet Second hand i Vårgårda. Efter att de hållt stängt över påsk var jag inte sen att infinna mig, trots att jag handlat annan second hand. Men det är något särskilt med Hjulet...


Detta schackrutiga grytunderlägg blev mitt för en femma.


Denna gröna vas passar bra i vårt numera våriga vardagsrum. Fem kronor!


En tia styck betalade jag för dessa rostavlor.


Dessa tjusiga örhängen köpte jag också billigt.


Två vitmålade ljusstakar lade jag vantarna på. En tia kostade de tillsammans.


Dagens dyraste köp, men ett av de bättre, var denna härliga retroburk för femton kronor. Men den fick jag inte behålla själv länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...