måndag 11 april 2011

Att vaska guld...


Tyvärr kan jag konstatera att jag har åkt på en inflammation i bröstet som gjort att jag återvänt till BB och blivit inlagd i väntan på att tillfriskna. Detta gör att man känner sig ynklig, uppgiven och trosvag.

För att muntra upp mig själv försöker jag vaska fram små guldkorn ur denna gyttjiga tillvaro. Dessa har jag funnit:

- Den himmelskt goda chokladkakan från sjukhusets cafe
- Jag har fått en fin "håll ut-present" i form av ett påskägg av min man
- Jag har fått det fetaste leendet hittills från min tandlösa bebis
- Jag har fått mig en premiärtitt på mina kompisars söta bebis som föddes idag och som bor på BB nu.
- Jag har fri tillgång till varm choklad dygnet runt.
- Jag har gott om tid att gå igenom bloggarkivet på Underbara Claras blogg (och många andra också givetvis)

Dock orkar jag själv inte blogga så mycket just nu så jag tar mig en liten paus. Vi får se hur lång den blir!

1 kommentar:

  1. Du är verkligen fantastisk Josefin som orkar se de bra sakerna just nu. Min vän fick också en infektion i bröstet/brösten efter att de fått sin lilla efterlängtade Hugo, hon satt på vår altan våren 2010 i fleectröja, tröja, tunika och topp när jag satt i klänning. Vi skrattade så tillsammans åt röran som vi kallade det. Håll ut vännen så ska du se att det blir bra snart, skall be för dig och din familj.

    Tack för din underbara blogg, jag läser den ofta och tänker att jag skall komentera men det blir liksom aldrig av, men nu så...=)

    Många kramar från Anuradha

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...