söndag 13 februari 2011

Förväntan!

Det är mycket spännande på gång. Nu går jag snart in i min sista skolvecka på mycket länge och sen vankas det långledigt. Visserligen med full mammasysselsättning, men ändå!

Något kul som händer snart är att jag och några vänner ska åka på utflykt till en tygaffär till helgen. "Skroten" i Kinna är målet och då ska jag köpa:

- Vårigt grönt tyg som jag kan sy kuddfodral av
- Tyg som jag kan sy snuttefiltar av till bebisen
- Gardintyg till Milles rum
- Dynor till köksstolarna (köpte några söta på loppis härom helgen, men de var på tok för små tyvärr)

Sen vill det till att få tid att sy allt också men det är sannerligen ett angenämt problem som jag ser fram emot att lösa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...