måndag 10 oktober 2011

300

trehundra inlägg har det blivit här på bloggen och det tänkte jag fira med en liten tävling. Jag har sytt bordstabletter till mig själv av en vaxduk och gjorde några extra som jag tänkte lotta ut. Fyra stycken lottar jag ut närmare bestämt.


Det enda du behöver göra för att vara med i tävligen är att gilla min facebooksida. Det kan du göra genom att klicka här uppe till höger eller på www.facebook.com/josefinfint. Vill du ha två lotter länkar du även till detta inlägg på din blogg eller från din facebooksida och skriver en kommentar här nedanför.

Vill du som inte har facebook vara med och tävla går det också bra. Då skriver du det här nedan genom att kommentera så är du med. Tävlingen håller på fram till den 22 oktober. Klick, klick!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...